.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انباشت زباله در کمربندی ساری

شمال نیوز - سیده سعیده فلاح: عضو شوراي شهر ساري به وضعيت انباشت زباله در برخي نقاط اطراف كمربندي جنوبي اشاره كرد و افزود: انتظار مي رود شهرداري در نظافت اين محور و انتقال زباله ها اهتمام ورزد تا مشكلي براي شهروندان ايجاد نشود.

به گزارش شمال نیوز ، پرویز شعبانی عصر شنبه در جلسه شورای شهر با اشاره به اين كه اعضاي شوراي شهر همه افراد فهيم و متدين هستند و نيز هدف آنها جلب رضايت مردم است، تصريح كرد: تمام تلاش هاي اعضاء حول محور توسعه شهر و ارتقاء سطح زندگي شهروندي مردم است و اگر احياناً ايرادي وجود دارد بايد به صورت منطقي و عاقلانه برطرف شود.

شعباني گفت: نبايد توانايي و جايگاه شورا را طوري بزرگ نمايي كرد كه در واقعيت و عينيت نگنجد چون در آينده مردم از ما توقع دارند.

وي اظهار داشت :اگر چه ايجاد مدينه فاضله دور از ذهن است ولي براي بهتر شدن امور شورا و شهرداري و امور شهر مي توان تلاش كرد.

رواج القاب دکتر و مهندس در شورا

عضو شورای شهر ساری گفت: مشاهده مي شود كه برخي از اعضاي شوراي شهر همديگر را به القاب و عناويني نظير دكتر، مهندس، سرهنگ ...معرفي كرده كه يا غير واقعي يا كاربرد آن متناسب شأن شوراي شهر نیست.

آقا میری افزود: عدم تبيين وظايف كميسيونهاي كيسيونهاي شوراي شهر شوراي شهر كه با سه كميسيون بطور سنتي انجام وظيفه مي نمود با افزودن دو كميسيونها صرفا به تقسيم اعضا اقدام کرد چنانچه همين وضع ادامه يابد خواهيد ديد امور شورا نه تنها بهتر نشده است بلكه در عمل مطلوب تر نشده است.

وی اظهار داشت: مشاهده شده كه برخي افراد خود را مشاور شورا يا مشاور بعضي از اعضاي شوراي شهر معرفي مي کنند و حتي همكاران اقدام به صدور ابلاغ مشاور كردند كه اين مورد تخلف است و در صورت عدم اصلاح از طريق مراجع ذيصلاح در خواست پيگيري خواهد شد ضمناً مسئوليت حقوقي مشاوران كذايي اينچنيني با عضو متخلف است.

وی بیان داشت: چرا اعضاي شورا و شهرداري و فرمانداري نسبت به نصب دكه هايي بنام مطبوعاتي، شهر ما را به شهر دكه ها تبديل كرده اند .وزارت كشور جلوگيري نمي كند در صورتي كه حداقل يك كارشناس مطلع داريد با اعزام به استان مازندران، استانداري و فرمانداري را از برگزاري كارگاه آموزشي از قوانين شهرداري و شورا بي نياز سازيد.

صدور 698 نامه در شورا

آقا میری افزود: از اول مهرماه تا 15 آبانماه سالجاری بيش از ۶۹۸ نامه از طرف شوراي شهر صادر شده است در حالي كه فقط ۳۹ مورد مصوبه شوراو ۷۰ مورد نامه وارده از شهرداري و ۲۵ مورد اعلام نظر فرمانداري بوده است، که حجيم نمودن شورا و كشاندن مردم به اتاق اعضاو صادر کردن نامه هاي واهي و غير قانوني انباشت هزينه ها و در يك كلام چيزي جز انحراف شورا نیست.

علي اكبر زليكاني عضو شوراي شهر ساري نیز گفت: فضاي شورا ، فضاي كارشناسي و دوستانه است.

زليكاني با انتقاد ازكساني كه فضاي شورا را نا مناسب ترسيم مي كنند ، تصريح كرد : اتفاقا جلسه شورا دوستانه و فضاي شورا ،فضاي كارشناسي است و بر روي تمام مسايل بحث شده و در نهايت و يك تصميم اتخاذ مي شود.

وي خاطر نشان كرد : همكاران من در جلسات كميسيونها وقت زيادي را براي رسيدگي به مسايل شهر و شهروندان اختصاص مي دهند و خدا مي داند كه همه زندگي شان را براي شورا گذاشته اند.

زليكاني پيشنهاد كرد : خبرنگاران درتمامي جلسات شورا اعم از جلسه علني و جلسات كميسيونها كارگروهها حضور يابند تا شاهد تلاش اعضا و صدق عرايض بنده باشند.

زليكاني با اشاره به گفته آقاميري مبني بر غير قانوني بودن وجود خزانه دار شورا ، گفت : ايشان كه مرجع ما نيست ، در اين مورد از مبادي ذيصلاح مثل استانداري استعلام شده است، ضمن اين كه در تمام شوراها خزانه داري وجود دارد.

مشکل خرید شش دستگاه ماشین نو است نه القاب دکتر و مهندس

وی بیان داشت: در مورد طرح مسائلي ديگر مبني بر پرهيز از بكار بردن عناوين دكتر و مهندس و سرهنگ در شورا ، بايد بگويم آيا مشكل شهر ما اين است يا عدم توجه به بيت المال،تضييع حق مردم و خريد شش دستگاه ماشين نو هست، نه بكاربردن عناوين.

وي در ادامه از عبوري شهردار ساري تشكر كرد و تصريح کرد: موضوع يكي از جلسات كميسيون طرح و برنامه شورا چون به نوعي رسانه اي شد خواستم اعلام كنم شهردار هيچ نقشي در اتفاقات اخير نداشت و كساني كه تصور مي كنند با حمله به منتقدين شهردار، عبوري آنها را زير پر و بال مي گيرد تصور نادرستي دارند چون من عبوري را اينطوري نديدم و واقعا اينگونه نيست.

فرامرز نقيبي عضو شوراي شهر ساري تاکید کرد: پروژه هاي شهري توسط افراد متخصص بازديد شود و مانبايد منتظر باشيم كه شهردار ما را دعوت كند.

 وي در خصوص بازديد از پروژه ها تصريح  كرد:ما ۱۳ نفر هستيم و لزومي ندارد همگي براي بازديد از پروژه ها راهي شويم و پروژه بايد از سوي افراد متخصص بازديد شوند، ضمن اين كه يك لشكر سواره نظام و كارشناسان در شهرداري بيكارند و بايد اين كار ها را انجام دهند.

نقيبي ياد آور شد:قبلاً تذكراتي به شهرداري دادم كه اگر پاسخ آنها داده نشود منبعد در جلسات سكوت خواهم كرد.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام 4 آذر 1392
آقایون مسئول در شهرداری و شورای شهر و شهردار محترم ترافیک کمربندی غربی و سه را جویبار را دریابید . اگر خودتان رانندگی را در این مسیر تجربه کرده باشید میدانید شهروندان چه می کشند . خواهشن بداد مردم برسید واقعاً کلافه شدیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.